Ramada by Wyndham, Hamilton City Center

Hitta det bästa hotellet i Hamilton för dina datum, efter pris eller preferens
Jämför erbjudanden för Ramada by Wyndham, Hamilton City Center på hundratals webbplatser, på ett och samma ställe
Håll utkik efter erbjudanden med fri avbokning eller höga betyg
Jämför rum och priser
Snabba fakta
Incheckning från | 14:00 |
---|---|
Utcheckning senast | 10:00 |
Frukost | Frukost tillgänglig |
Husdjur | Husdjur är inte tillåtna |
Barn | Barn är välkomna på detta hotell |
Faciliteter
Mer om Ramada by Wyndham, Hamilton City Center

Ramada by Wyndham, Hamilton City Center
Ramada by Wyndham Hamilton City Center ligger i nöjesdistriktet i Hamilton Central, ett område i Hamilton. Resenärer som vill uppleva lite kultur kan besöka Globox Arena, och om du har shopping på programmet rekommenderas Hamilton Centre Place och The Base. Sugen på ett evenemang eller en match? Kolla upp vad som är på gång på Seddon Park eller Waikato Stadium. Hotell med barer/lounger, med promenadavstånd till SkyCity HamiltonDetta hotell har en restaurang, 2 barer/lounger och ett fitnesscenter. Här ingår wi-fi i allmänna utrymmen. Gäster får även tillgång till bekvämligheter som en snackbar/deli, ett kafé och parkering. Handdukarna byts på begäran Ramada by Wyndham Hamilton City Center erbjuder 69 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Rummen är möblerade individuellt. Platt-tv med digitalkanaler. Badrummen har badkar eller dusch med duschhuvud med massagefunktion och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Dessutom har rummen strykjärn/strykbräda och mörkläggningsgardiner. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen. Detta hotell har bland annat fitnesscenter.
Betyg och omdömen
Väldigt bra läge
287 Victoria Street, Hamilton, 3244, Nya Zeeland|2,71 km från Hamilton Gardens
Incheckning och utcheckning
Checka in från:
14:00
Checka ut före:
10:00
Bra att veta
Barn är välkomna på detta hotell
2 år och yngre
Barn kan använda extrasängar utan kostnad.
Husdjur är inte tillåtna
Frukost tillgänglig
Frukostpris
166 SEK (≈NZD 29)/person
Frukostalternativ
Amerikansk frukost
Frukostmeny
Buffé
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to the coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service hours. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary, and other relevant info on dates where such guidelines exist. Spa and gym facilities at this property are unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. Due to the coronavirus (COVID-19), make sure you're booking this property in accordance with the destination's local government guidelines, including (but not limited to) the purpose of travel and maximum group size. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. It's not possible to stay at this property for coronavirus (COVID-19) quarantine purposes. Guests must meet one or more requirements to stay in this property: Proof of full Covid-19 vaccination, a recent valid negative coronavirus PCR test, or recent proof of coronavirus recovery. Please note the property is currently undergoing renovations and refurbishments which will continue until further notice. The areas affected are the main entrance, lobby and reception, with work also being undertaken in some accommodations wings. This will also affect access to the rear car park of the building. For more information, please contact the property using the contact details found on the booking form. Please note that the elevator will be unavailable from 1 January to 1 February 2021. During this period, guests with limited mobility can still check-in via the main reception and get access to the second floor via the parking lot elevator. Limited car parking is available on site during this time and will be allocated on a first-come first-served basis. Please note that there is a 3% charge when you pay with an American Express credit card.