Eureka Inn, Trademark Collection by Wyndham

Hitta det bästa hotellet i Eureka för dina datum, efter pris eller preferens
Jämför erbjudanden för Eureka Inn, Trademark Collection by Wyndham på hundratals webbplatser, på ett och samma ställe
Håll utkik efter erbjudanden med fri avbokning eller höga betyg
Jämför rum och priser
Snabba fakta
Incheckning från | 15:00 |
---|---|
Utcheckning senast | 11:00 |
Frukost | Frukost tillgänglig |
Husdjur | Husdjur är inte tillåtna |
Barn | Barn är välkomna på detta hotell |
Faciliteter
Mer om Eureka Inn, Trademark Collection by Wyndham

Eureka Inn, Trademark Collection by Wyndham
Det landmärke Eureka Inn i Eureka Town, Kalifornien, är listat på landets National Register of Historical Places. Hotellet har elisabetansk tudorarkitektur och den berömda Redwood Lounge.
Betyg och omdömen
Väldigt bra läge
518 7th St, Eureka, 95501, USA|0,48 km från Old Town Eureka

Incheckning och utcheckning
Checka in från:
15:00
Checka ut före:
11:00
Bra att veta
Barn är välkomna på detta hotell
Husdjur är inte tillåtna
Frukost tillgänglig
Frukostalternativ
Kontinental frukost
Frukostpris
Kontakta hotellet för prisinformation
Frukostmeny
From menu.
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). As a result of the coronavirus (COVID-19), this property has temporarily suspended its shuttle services. Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Spa and gym facilities at this property are unavailable due to the coronavirus (COVID-19). A damage deposit of USD 100 is required on arrival. This will be collected by credit card. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full via credit card, subject to an inspection of the property.
Guests must provide own credit card which matches name of reservation when checking in. The hotel will pre-authorize your card and the pre-authorization will be released if there are no extra charges or damage to the room when checking out. Some hotels and room types have special policies, please check with the hotel for more information.-